surmysuu
surmysuusurmysuu

طراحي فروشگاه اينترنتي خوب براي تبديل بازديد كنندگان وب سايت به مشتري بسيار مهم است. در حالت ايده آل ، عناصر طراحي وب سايت شما بايد تجربه خريد و روند خريد را در سريعترين زمان ، آسان و بدون استرس ايجاد كند. هر چقدر تبليغات آنلاين شما خوب باشد ، اگر فروشگاه آنلاين شما براي فروش بهينه نباشد ، مي توانيد مشتريان ارزشمند خود را از دست دهيد. اين 23 نكته در زمينه طراحي فروشگاه اينترنتي را دنبال كنيد تا سريعاً شاهد فروش چند برابر شويد :

23 نكته در زمينه طراحي فروشگاه اينترنتي كه فروشتان را چند برابر مي كند

1. راحتي كاربر را در ذهن داشته باشيد

تك تك جزئيات طراحي فروشگاه آنلاين شما از صفحات محصول ، تصاوير مربوط به محصول آنها ، براي تماس با فرم هاي صفحه پرداخت مي تواند به طور بالقوه در تصميم كاربر براي خريد نقش داشته باشد. ويترين فروشگاه شما بايد تا حد ممكن بهترين برداشت اوليه را داشته باشد. به همين دليل است كه شما بايد هنگام تصميم گيري در مورد طراحي فروشگاه آنلاين ، با هر تصميمي كه بگيريد كاربر را در نظر داشته باشيد. تجربه كاربر براي تبديل بازديدكنندگان به مشتري و تبديل مشتري به مشتري تكراري در درجه اول اهميت است.

مطمئن نيستيد كه آيا فروشگاه آنلاين شما تجربه كاربري خوبي دارد؟ با ثبت نام يك دوست يا حتي استخدام شخصي براي جستجوي وب سايت خود ، نظر دوم را بدست آوريد كاربر پسند است. از آنها بخواهيد كه سايت شما را بر اساس قابليت استفاده ، سهولت پيمايش ، جذابيت بصري و رضايت كلي ارزيابي كنند.

23 ترفند در طراحي فروشگاه اينترنتي براي فروش چند برابر

2. از طراحي وب سايت ساده استفاده كنيد

وب سايت هاي مينيماليست به طور مرتب از نظر ديداري جذاب تر و قابل اعتمادتر از وب سايت هاي پيچيده بصري ارزيابي مي شوند. اگر مي خواهيد طراحي وب تجارت الكترونيكي خود را براي تبديل بهينه كنيد ، بايد ساده سازي آن را بررسي كنيد.

براي ساده سازي طراحي وب سايت تجارت الكترونيكي خود ، هرگونه اطلاعات غيرضروري را برداريد و از يك موضوع طراحي حداقلي با فضاي سفيد فراوان استفاده كنيد.

يك صفحه وب با طراحي فوق العاده ساده را نشان مي دهد كه به بازديدكنندگان كمك مي كند تا با سرعت بيشتري به نقاط اصلي تبديل برسند. هيچ پيوند ، تصوير يا فيلم منحرف كننده اي وجود ندارد. فراخوان براي عمل به وضوح مشخص شده است و طراحي ساده آن احساس حرفه اي و مينيماليستي را ايجاد مي كند. اگر براي شروع يك پلت فرم طراحي وب سايت به كمك نياز داريد ، استفاده از سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي مانند فروشگاه ساز اوژن را براي رشد فروشگاه اينترنتي در نظر بگيريد.

3. از دكمه سبد خريد استفاده كنيد

احتمالاً متوجه شده ايد كه اكثر وب سايت هاي تجارت الكترونيكي در هر صفحه نماد سبد خريد دارند (معمولاً در گوشه بالا سمت چپ) كه به كاربران اجازه مي دهد مواردي را كه به سبد خريد خود اضافه كرده اند به راحتي مشاهده كنند. اين يكي از مهمترين عناصر طراحي وب تجارت الكترونيكي است كه وجود دارد!

ثابت شده است كه داشتن اين دكمه در هر زمان كه مشتريان درحال خريد آنلاين هستند ، نرخ تبديل را افزايش مي دهد. فقط مطمئن شويد كه اين نماد در زمان واقعي به روز مي شود و چيزي مانند سبد خريد يا ساك خريد قابل تشخيص است.

از آنجا كه اين يكي از مهمترين دكمه هاي كل وب سايت شماست ، توصيه مي كنيم با استفاده از يك رنگ روشن كه از پس زمينه بيرون مي زند ، آن را برجسته كنيد. همچنين بايد بزرگتر از ساير دكمه ها باشد تا يافتن آن آسانترين گزينه باشد تا بتوانيد تجربه خريد آنلاين بهتري را براي مشتريان خود ايجاد كنيد.

4- در مورد قيمت گذاري صادق باشيد

صداقت هميشه بهترين سياست است. هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي خود ، به ياد داشته باشيد كه هميشه درمورد قيمت محصولات يا خدماتي كه مي فروشيد ، پيشرو و صادق باشيد. سعي نكنيد اطلاعات را پنهان كنيد و يا يافتن بازديد كنندگان در سايت خود را با مشكل مواجه كنيد. شما هرگز نمي خواهيد بازديدكنندگان وب سايت خود احساس كنند كه فريب خورده اند. دفن اطلاعات قيمت گذاري در صفحات دشوار يافتن وب سايت شما در واقع مي تواند مضر باشد. درعوض آن را جايي آسان پيدا كنيد و فهم آن ساده باشد.

اين قانون در مورد حمل و نقل و ارسال نيز صدق مي كند. هميشه در مورد هزينه هاي حمل و نقل براي محصولات خود و همچنين سياست هاي حمل و نقل كه ممكن است لازم باشد مشتريان در مورد آنها بدانند ، پيشاپيش باشيد. مطالعات نشان مي دهد كه نمايش اطلاعات حمل و نقل خيلي دير هنگام فرآيند خريد منجر به افزايش نرخ كنار رفتن سبد خريد مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان شما قبل از خريد مي توانند هزينه كل محصول ، از جمله حمل و نقل را مشاهده كنند.

5. توجه كاربران را پرت نكنيد

طراحي فروشگاه آنلاين شما بايد براي توليد فروش بهينه شود. خوب است كه اطلاعات بيشتري در مورد برند خود ، يك وبلاگ يا حتي گزينه اي براي ثبت نام در يك خبرنامه ايميل براي بازديد كنندگان وب سايت ارائه دهيد. فقط مطمئن شويد كه اين اطلاعات اضافي مردم را از خريد منصرف نمي كند.

به عنوان مثال ، فرم در صفحه مخاطب شما ، يا در پايين صفحه اصلي شما ، كه افراد مي توانند براي پيوستن به ليست ايميل شما پر كنند. فقط از پنجره بازشو درخواست نكنيد كه كاربران در خبرنامه شما ثبت نام كنند ، زيرا ممكن است تأثير معكوس آنچه شما مي خواهيد داشته باشد. نه تنها ممكن است كسي را از خريد منصرف كند ، بلكه مي تواند او را آزار دهد و كمتر بخواهد آدرس ايميل و اطلاعات خود را به شما بدهد.

6. عكس هاي با كيفيت

احتمالاً بزرگترين نكته دردناك براي خريداران آنلاين اين است كه آنها نمي توانند محصولات را شخصاً قبل از خريد ببينند مانند آنچه كه مي توانند با فروشگاه فيزيكي انجام دهند. براي تسكين اين نقطه درد ، بايد طراحي فروشگاه اينترنتي خود را با تصاوير با كيفيت محصول و شايد حتي ويديو بسته به محصول افزايش دهيد.

داشتن عكس هايي با وضوح بالا كاملاً ضروري است. هرگونه تيرگي يا پيكسلي مي تواند مشتريان احتمالي را از اين رو دور كند ، زيرا فكر مي كنند محصول شما بي كيفيت است. ايجاد گالري عكس براي هر محصول را در نظر بگيريد تا كاربران بتوانند از طريق آنها كليك كرده و چندين زاويه از هر محصول را مشاهده كنند. يك ويژگي محبوب يك منوي بازشو است كه در آن افراد مي توانند روي يك تصوير خاص بزرگنمايي كرده و جزئيات خوب را مشاهده كنند. اين تقريباً به همان اندازه اي است كه مي توانيد به بازديدكنندگان اجازه دهيد يك محصول را از نظر جسمي تحويل گرفته و قبل از خريد آن را بررسي كنند.

در صورت امكان ، از تصاوير سبك زندگي افرادي كه در واقع از محصولات شما استفاده مي كنند يا با آنها تعامل دارند ، استفاده كنيد. لباس هنگامي كه توسط يك مدل پوشيده مي شود ، بيشتر از اينكه لباس صاف يا مانكن باشد ، فريبنده است. به همين ترتيب ، فروش برخي از محصولات زماني راحت تر است كه بتوانيد آنها را در عمل نشان دهيد.

تصوير بالا نمونه كاملي از نحوه ارائه محصولات در يك فروشگاه اينترنتي را نشان مي دهد. در سمت چپ ، چندين نماي مختلف از لباس وجود دارد. همچنين كاربران مي توانند با قرار دادن نشانگر روي تصاوير و مشاهده پنجره نماي نزديك در سمت راست ، به جزئيات خوب نگاه كنند. همچنين توجه داشته باشيد كه لباس به جاي چوب لباسي يا خوابيده روي زمين ، بر روي مدل نشان داده شده است. همچنين تصاوير داراي وضوح فوق العاده بالا براي ارائه بهترين تصوير ممكن از لباس هستند.

7. در همه حال صادق باشيد

علاوه بر استفاده از عكسهاي صادقانه محصول و اطلاعات واضح درباره قيمت ، شما بايد سياست هاي حمل و نقل و بازگشت خود را به راحتي در وب سايت خود در دسترس قرار دهيد. افزودن پيوند به فهرست اصلي ارسال خود براي سياستهاي فروشگاه ، راهي آسان براي مراقبت از اين جزئيات مهم است كه بسياري از دارندگان فروشگاه هاي آنلاين فراموش مي كنند. انتظار مي رود كمي زبان قانع كننده وجود داشته باشد ، اما زياده روي نكنيد و هرگز تلاشي براي فريب بازديد كنندگان خود نكنيد.

8. درج نظرات خريداران در پايين صفحه

61٪ از خريداران آنلاين قبل از تصميم براي خريد محصول ، خواندن نظرات مشتريان را گزارش مي دهند. شما مي توانيد با درج نظرات و توصيفات در وب سايت خود ، از اين آمار مفيد به نفع خود استفاده كنيد. نظرات مشتريان راهي آسان و سريع براي ارتقا quickly سريع فروش و تبديل است.

يك استراتژي موثر در زمينه طراحي وب سايت فروشگاهي اين است كه بررسيهاي خاص محصول را مستقيماً در زير توضيحات هر محصول خاص قرار دهيد. اگر محصولات بسيار متنوعي نداريد ، مي توانيد يك صفحه كاملاً جداگانه از سايت خود را براي بررسي ها و توصيفات درج كنيد.

9. منوي پيمايش صفحات

نوارهاي منو به كاربران امكان مي دهد تا به راحتي در صفحات وب سايت شما پيمايش كنند تا آنچه را كه مي خواهند پيدا كنند. اين منو بايد در تمام صفحات براي حداكثر سهولت ، ترجيحاً در بالاي صفحه ظاهر شود. بعضي اوقات ، نوارهاي منو به صورت عمودي در سمت چپ صفحه قرار دارند تا همچنان قالب F را در خود جاي دهند.

فقط مراقب باشيد كه منوي خود را با گزينه هاي زيادي بارگذاري نكنيد ، زيرا ممكن است به هم ريخته و گيج كننده به نظر برسد. اگر دسته ها و صفحات مختلفي در وب سايت خود داريد ، مي توانيد با استفاده از يك منوي كشويي آنها را بدون ايجاد بار اضافي حسي راحت تر سازماندهي كنيد.سپس با استفاده از يك منوي كشويي كه هنگام حركت روي هر دسته ، براي نمايش انواع خاص تري از محصولات ، ظاهر مي شود. اين يك استراتژي سازماني عالي براي جلوگيري از خستگي بازديد كنندگان از وب سايت است.

10. محصولات خود را مرتب نگه داريد

براي اينكه كاربران بتوانند محصولات مورد نظر خود را به آساني پيدا كنند ، بايد محصولات را در سايت خود در دسته هاي خاصي سازماندهي كنيد. براي ساده سازي فرآيند جستجو ، از طريق يك نوار منو مي توان به راحتي دسته ها را پيدا كرد. اين امر همچنين مي تواند نگاهي اجمالي به دسته بندي كالاهايي كه كاربران حتي از داشتن آنها نمي دانند ، داشته باشد.

هرگاه كاربر روي يكي از اين دسته ها كليك كند ، مي تواند جستجوي خود را با گزينه هاي خاص تري محدود كند.

11. كمبود موجودي محصولات را نشان دهيد

آيا مي دانيد كدام محصولاتي كه غالباً موجود نيستند؟ بله حق با شماست! اينها بهترين فروشنده هاي مارك هستند. محصولات موجود در انبار ، سهام محدود يا برچسب هاي فروخته شده در صفحه اصلي يا صفحات دسته ، اغلب مواردي هستند كه كاربران بيشتر مورد توجه قرار مي دهند. ايجاد كمبود يك محصول مي تواند حقه بازي كند با روانشناسي مشتري است. اگر آنها از دست دادن كالايي ترس داشته باشند ، منجر به خريد غيرضروري مي شود و بنابراين فروش شما را افزايش مي دهد.

12. نوار جستجو در طراحي فروشگاه اينترنتي

بسياري از بازديد كنندگان وب سايت شما هنگام ورود به وب سايت شما احتمالاً محصول خاصي را از قبل در ذهن دارند. داشتن يك نوار جستجو به آنها امكان مي دهد بدون نياز به مرور صفحات اطلاعاتي كه علاقه مند نيستند ، كالاي مورد نظر خود را به راحتي پيدا كنند. اگر كاربر نتواند به سرعت راهي براي جستجوي سايت شما براي محصول مورد نظر خود پيدا كند ، به احتمال زياد براي اين كار به جاي ديگري برود. به همين دليل نوار جستجوي شما بايد در بالاي صفحه وب سايت شما ، اغلب در گوشه سمت راست ، ظاهر شود تا يافتن آن سريع تر و آسان باشد.

13. به كاربران اجازه دهيد محصولات را فيلتر كنند

در مورد منوهاي جستجو ، مي توانيد با در دسترس قرار دادن فيلترها ، ويژگي هاي جستجوي فروشگاه اينترنتي خود را بهبود ببخشيد.

هيچ چيز بدتر از يافتن يك جفت كفش مناسب به صورت آنلاين نيست فقط بدانيد كه فروشگاه اندازه شما را ندارد اجازه دادن به كاربران براي فيلتر كردن محصولات شما بهترين راه براي جلوگيري از اين دام است. فيلترهاي جستجوي محبوب شامل اندازه ، رنگ ، مارك و قيمت هستند. اين به كاربران اجازه مي دهد تا در وب سايت شما محصولي را كه مي خواهند جستجو كنند و در عين حال اطمينان حاصل كنند كه نتايج تا حد ممكن براي خواسته هاي آنها خاص است و روند ناوبري را تا حد ممكن يكپارچه مي كند.

در سمت چپ صفحه وب ، مي توانيد بخش "فيلتر كردن" را قابل مشاهده كنيد. به طور مثال در فروشگاه اينترنتي كفش، مي توانيد فيلترهاي اضافي از جمله مارك ها و موارد ديگر اضافه كنيد.

14. در طراحي فروشگاه اينترنتي جريان طبيعي چشم را در نظر بگيريد

شما مي خواهيد براي بازديد كنندگان در سايت خود پيدا كردن محصولات مورد نظر خود و خريد آنها را تا حد ممكن آسان كنيد. در هنگام طراحي فروشگاه آنلاين خود جريان طبيعي چشم را در نظر داشته باشيد.

مطالعات و نقشه هاي حرارتي نشان داده است كه افراد تمايل دارند وب سايت ها را با شكل E يا F مشاهده كنند ، اين كار از گوشه بالا سمت راست شروع مي شود و به صورت افقي در صفحه كار مي كنند ، سپس از سمت چپ پايين مي روند ، دوباره به صورت افقي ، و غيره. به همين دليل است كه منوهاي پيمايش معمولاً به صورت افقي در بالاي هر صفحه وب سايت ظاهر مي شوند. براي هدايت چشم بازديدكنندگان به سمت نقاط اصلي تبديل ، از شكل گيري E در طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنيد.

15. نحوه چيدمان صفحات سايت فروشگاهي

طرح بندي به سبك شبكه براي سايت هاي تجارت الكترونيك و به طور كلي براي بهترين سايت ها بهترين است. هنگامي كه كاربران در حال مرور محصولات هستند ، بهتر است آنها را در رديف ها و ستون هاي سازمان يافته نگه داريد. فقط مراقب باشيد كه محصولات مختلف را در يك رديف پر نكنيد. توصيه مي كنيم فقط سه يا چهار محصول در هر رديف داشته باشيد تا صفحات كاتالوگ محصولات شما از نظر بصري جذاب باشند. داشتن فضاي سفيد فراوان در اطراف هر مورد به افراد فضاي تنفس مي دهد و به آنها اجازه مي دهد تا به وضوح بين محصولات تفاوت قائل شوند.

16. اطلاعات تماس

اگر مشتري هنگام مشاهده سايت شما سوال يا نگراني دارد ، احتمالاً مي خواهد صفحه "تماس با ما" را جستجو كند يا براي جستجوي اطلاعات تماس به پايين صفحه اصلي شما برويد. يافتن اطلاعات تماس خود را تا حد ممكن آسان كنيد. شما نمي خواهيد مشتري را بخاطر كار ساده اي مانند فراموش كردن قرار دادن آدرس ايميل يا شماره تلفن در صفحه اصلي خود از دست دهيد!

بهتر است هرچه بيشتر اطلاعات تماس را درج كنيد. گزينه هاي زيادي در اينجا وجود دارد مانند آدرس ايميل ، شماره تلفن ، ساعت كار ، فرم تماس كه به شما امكان مي دهد مستقيماً ايميل ارسال كنند يا حتي يك ابزارك به آنها اجازه دهيد مستقيماً از طريق سايت اينترنتي.

17. پرداخت سريع و راحت

هيچ چيزي به عنوان يك روند پيچيده تسويه حساب منجر به ترك نرخ بالاي سبد خريد نمي شود. چند روش آسان براي ساده كردن مراحل پرداخت در سايت تجارت الكترونيكي شما وجود دارد.

براي اولين بار ، به كاربران اجازه دهيد تا به عنوان يك مهمان اعلام حضور كنند. وقتي افراد از اطلاعات زيادي براي خريد استفاده مي كنند ، مشكوك مي شوند و مجبور به ايجاد يك حساب كاربري كامل در سايت مي توانيد سريعتر از آنچه مي توانيد بگوييد "كنار گذاشتن سبد خريد" ، آنها را دور كند. فقط اطلاعاتي را كه مانند آدرس حمل و نقل ، نام و اطلاعات پرداخت كاملاً لازم است ، درخواست كنيد. اگر محصول يا خدمات شما كاملاً ديجيتال است ، حتي نيازي به درخواست آدرس نيست زيرا به هيچ كجا حمل نمي شود. علاوه بر اين ، مطمئن شويد كه درگاه هاي پرداخت خود و گزينه هاي پرداختي را كه مي توانند انتخاب كنند مانند استفاده از كارت اعتباري ، PayPal ، انتقال بانكي و غيره به روشني بيان كنيد.

آيا هنوز نرخ ترك كالاي شما زياد است؟ نگران نباش مطالعات نشان مي دهد كه تنها در حدود 2٪ از بازديد كنندگان يك فروشگاه اينترنتي در اولين بازديد خود از سايت خريد مي كنند. يك هدف مجدد كمپين مي تواند افراد را متقاعد كند كه به سايت شما برگردند و خريد خود را كامل كنند.

18. صفحات تشكر و قدرداني از خريد و اعتماد

هنگامي كه شخصي از وب سايت شما خريد كرد ، بايد به صفحه تشكر هدايت شود. اين صفحه چند هدف بسيار مهم را دنبال مي كند. اول از همه ، صفحات تأييد سفارش يا تشكر از شما براي رديابي صحيح تبديل از طريق تبليغات در شبكه هاي اجتماعي ضروري است. ثانيا ، به كاربران امكان مي دهد از خريد خود اطمينان داشته باشند و به آنها اجازه مي دهد تا بدانند كه شما از تجارت آنها قدرداني مي كنيد.

19. بهينه سازي فروشگاه اينترنتي براي موبايل

كمي بيش از 50٪ از كل وب سايت ها از طريق دستگاه هاي تلفن همراه باز مي شوند و انتظار مي رود كه با پيشرفت هرچه بيشتر تلفن هاي هوشمند و تبلت ها ، اين درصد افزايش يابد. عدم بهينه سازي طراحي فروشگاه آنلاين خود براي استفاده در تلفن همراه يكي از بزرگترين اشتباهاتي است كه مي توانيد مرتكب شويد! در واقع ، گوگل اهميت داشتن وب سايت هاي دوستانه براي موبايل را تا حدي مي داند كه الگوريتمي مخصوص آن - Mobilegeddon - راه اندازي كرده است.

داشتن يك طراحي پاسخگو ، فروشگاه اينترنتي شما را قادر مي سازد تا با هر نوع صفحه يا سيستم عامل سازگار شود ، بنابراين لازم نيست نگران ساخت يك نسخه موبايل كاملا جداگانه از سايت خود براي هر نوع دستگاه مختلف باشيد. فقط مطمئن شويد كه اندازه تصوير ، CTA و قسمتهاي فرم شما در همه سيستم عامل هاي مختلف كار مي كنند. نكته اصلي اين است كه هنگام آزمايش سايت خود ، هميشه مطمئن شويد كه آن را از چندين دستگاه و سيستم عامل مختلف مشاهده مي كنيد.

نكته مهم: اجازه دادن به مردم براي پرداخت هزينه محصولات شما با استفاده از PayPal One Touch يا Apple Pay مي تواند تبديل را تا 12٪ افزايش دهد!

20. صفحه سوالات متداول

خسته شده ايد كه به طور مداوم به سوالات مشتري پاسخ مي دهيد؟ درج يك صفحه سوالات متداول در فهرست پيمايش وب سايت شما نه تنها جريان سوالات مربوط به محصول را كاهش مي دهد ، بلكه مي تواند اعتماد بيشتري به بازديدكنندگان وب سايت شما ايجاد كند.

چگونه صفحات پرسش و پاسخ اعتماد را ايجاد مي كند؟ آنها به بازديدكنندگان شما اطلاع مي دهند كه شما تلاش مي كنيد محصولات و يا خدمات خود را شفاف كنيد. آنها همچنين به مردم اين امكان را مي دهند كه شما جدي بودن شما در پاسخگويي به سوالات را مي دانند و به شما پيشنهاد مي كنند مهارت هاي خوبي در خدمات مشتري داشته باشيد و واقعاً در مورد كمك به مردم در يافتن اطلاعات مورد نياز خود اهميت دهيد

نه تنها اين ، بلكه داشتن ليستي از پاسخ هاي آسان به سوالات رايج در مورد نام تجاري شما ، شما را بعنوان يك متخصص تاسيس مي كند و باعث ايجاد اطمينان در مشتريان بالقوه مي شود كه محصول خود را كاملاً درك مي كنيد. مردم به احتمال زياد از شركتي خريد مي كنند كه به نظر معتبر و آگاه است.

صفحات سوالات متداول همچنين مي توانند با استفاده از پيوندهاي كه به صفحات مناسب وب سايت شما متصل مي شوند ، سئو سايت را بهبود ببخشند.

21. مارك تجاري يكسان و سازگار با فروشگاه اينترنتي

اگرچه استفاده از قراردادهاي معروف طراحي فروشگاه آنلاين براي بهينه سازي و سئو وب سايت خود عاقلانه است ، اما شما همچنين مي خواهيد كه سايت شما از رقباي خود برجسته باشد. مارك مداوم در تمام صفحات سايت شما برجسته بودن را آسان مي كند!

اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما در هر صفحه از سايت شما قابل مشاهده است و طرح ها و فونت هاي رنگي را ثابت و با مارك خود حفظ كنيد. هيچ كس دوست ندارد با كليك بر روي يك صفحه از يك وب سايت فقط تعجب كند كه آيا آنها به طور كامل در يك وب سايت جديد هستند. حفظ همان فهرست كاربري و طراحي در تمام صفحات ، تصويري سازگار و قابل اعتماد نشان مي دهد.

22. لينك هاي شبكه هاي اجتماعي

شايد متوجه شده باشيد كه در اكثر فروشگاه هاي آنلاين معروف كليد هايي وجود دارد كه به شبكه هاي اجتماعي آنها در وب سايتشان متصل مي شوند. گنجاندن آيكون هاي اجتماعي در طراحي فروشگاه اينترنتي شما مشتريان را به برقراري ارتباط دعوت مي كند و روابط طولاني مدت مشتري و برند را تشويق مي كند.

ثابت شده است كه داشتن پيوندهاي شبكه هاي اجتماعي در وب سايت شما باعث افزايش رتبه سئو مي شود! فقط مطمئن شويد كه پيوندها حسابهاي رسانه هاي اجتماعي شما را در يك برگه جديد باز مي كنند ، زيرا شما واقعاً نمي خواهيد افرادي از وب سايت شما خارج شوند.

23. متن را به حداقل برسانيد

شانس وجود دارد ، يك كاربر به وب سايت شما آمده است زيرا به يكي از محصولات شما علاقه مند شده است ، نه اينكه يك رمان بخواند (البته مگر اينكه رمان بفروشيد). يك كاربر متوسط ​​اينترنت مدت كوتاهي از توجه برخوردار است و متن هاي بزرگي از متن مي توانند جالب توجه باشند. سعي كنيد تمام متن هاي موجود در وب سايت خود ، از جمله توضيحات محصول ، تا حد ممكن كوتاه باشد. سازماندهي اطلاعات در پاراگراف هاي كوتاه ، نقاط گلوله ، يا حتي اينفوگرافيك ها مي تواند خواندن آنها را بسيار راحت تر كند و احتمال خواندن واقعي افراد را افزايش دهد.

خب! حالا شما مالك يك فروشگاه اينترنتي هستيد! 23 نكته موثر براي طراحي فروشگاه اينترنتي وجود دارد. براي طراحي سايت و فروشگاه آنلاين خود به كمك بيشتري نياز داريد؟ طراحان وب خبره ما در اوژن براي كمك به شما اينجا هستند! براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و فروشگاه ساز اوژن با ما تماس بگيريد.

شما ميتوانيد از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رايگان استفاده كنيد و همين طور ميتوانيد تغييرات دلخواه را اجرا كنيد . گروه نرم افزاري اوژن بيش از 8 سال است كه در زمينه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فعاليت مي نمايد. در حال حاضر با تمركز بر روي فروشگاه اينترنتي، توانسته است محصولي با استاندارد بالا طراحي و توليد نمايد.

 

امتیاز:
بازدید: 7
برچسب:
:
[ 1399/9/15  ] [ ۰۷ ] [ surmysuu ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 7
همه : 0
چت باکس
امکانات وب